تصورات غلط بازاریابی محتوایی
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

بهترین روشی که رهبران کسب‌و‌کار برای افزایش شهرت برند و افزایش فروش و اعتبار کاری خود باید انجام دهند انجام بازاریابی محتوایی است.

بازاریابی محتوایی در زبان بسیار ساده است اما پیش آمده که برخلاف صرف وقت و هزینه بسیار هیچ تغییر در میزان توجه به پیام مشاهده نشده است. 3 مورد از تصوراتی که باعث عدم موفقیت می شود در زیر آمده که به بررسی آنها می پردازیم:

۱. محتوای‌تان جذابیت همه‌گیری ندارد، پس بدرد نمی خورد

برای اغلب ما افزایش پایگاه مخاطبانِ هدفمندِ به مرابتب ارزش بیشتری دارد تا اینکه محتوایی همه‌گیر یا به اصطلاح ویروسی تهیه کنیم. حتی اگر تعداد مخاطبان‌تان در شروع کار پایین است‌، از Google Analytics استفاده کنید تا ببینید چه کسانی به سایت‌تان سر می‌زنند و به این ترتیب نکاتی مهم دستگیرتان شود: مثلا اگر سایت شما در حوزه‌ی دندان‌پزشکی است و ۸۰ درصد بازدیدکنندگان‌ سایت‌تان در حدود ۸۰ کیلومتری دفتر کارتان هستند، این امر خیلی بهتر از این است که ترافیکی ۱۰ برابر بیشتر اما از سراسر دنیا داشته باشید.

۲. محتوای سایت‌تان را هیچ‌گاه در سایت‌های دیگر بازنشر نکنید

اگر هنوز سایتتان مخاطبان خود را جذب نکرده است مخاطبان وسیع‌تری برای سایت خود دست‌و‌پا کنید. توسعه‌ی یک سایت بزرگ زمان‌بر است و اگر این امر اولویت اصلی‌تان نیست، می‌توانید با انتشار دوباره‌ی پست‌های خود در پایگاه‌های بزرگ‌تر، مخاطبان‌تان را گسترش دهید.

این کار را با LinkedIn شروع کنید. فضاهای شبکه‌ اجتماعیِ مرتبط با کسب‌و‌کارها مکان ایده‌آلی برای به اشتراک‌گذاری محتوای‌تان و کسب اطلاع از میزان گسترش مخاطبان وسیع بازارتان است.

از دیگر پایگاه‌های بزرگی که امکان انتشار محتوای‌تان را از مسیرهای دیگر میسر می‌کنند‌، می‌توان به Huffington Post و Business2Community اشاره کرد.

سعی کنید در پست‌های خود از لینک های دیگر مطالب سایتتان هم استفاده کنید و بازدیدکننده را مرتبا از پستی به پست دیگر بکشانید.

۳. رسانه‌های اجتماعی به رایگان مخاطبان عظیمی در اختیارتان می‌گذارند

اگر دائما با رسانه‌ها و پایگاه‌های متنوع ارتباط دارید، مخاطب برای خود جمع می‌کنید و به دیگران در اشتراک‌گذاری محتوای‌شان کمک می‌کنید، پس رسانه‌های اجتماعیِ ساختارمند می‌توانند شیوه‌ای موفقیت‌آمیز برای اشتراک‌گذاری محتوای‌تان باشد. با این حال اغلب ما برای چنین کارهایی وقت نمی‌گذاریم.

اگر مقاله‌ی معرکه‌ای در چنته دارید و آن را در شبکه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک گذاشته‌اید، ولی چندان کششی ایجاد نکرده‌اید شاید حالا وقت آن رسیده که دست در جیب خود کنید و کمی خرج کنید. ترویج پست‌تان با پرداخت هزینه‌ی تشدید عرضه‌ی تبلیغاتیِ آن می‌تواند محتوای‌تان را به میزان وسیعی و به شدت در معرض مخاطبان هدف‌تان قرار دهد. اگر محتوای‌تان همان قدر که فکر می‌کردید خوب باشد، پس باید آنجا به بار بنشیند.

 

البته قبل از اینکه بخواهید پول خود را خرج تبلیغات کنید، حتما باید پست‌تان پیام مشخصی داشته باشد که مخاطبان‌تان را به سوی خود دعوت کند. گاهی همین که برندتان در معرض دید مخاطبان بیشتری باشد، هزینه‌ی تبلیغات محتوای‌تان را توجیه می‌کند، در عین حال می‌توان از این ابزار بهره‌ی بیشتری گرفت و به وسیله‌ی آن بازدیدکنندگان سایت خود را به ثبت‌نام برای دریافت خبرنامه‌ یا تماشای دموی محصول ترغیب کرد.

بالاخره اینکه قبل از انتشار پست‌های دیگر، حتما راهبرد محتوایی مشخص و مستحکمی پشت آنها تدارک ببینید. هیچ‌چیز به اندازه‌ی ارائه‌ی ارزشی اصیل به مخاطبان هدف‌تان اهمیت ندارد، پس اول باید از نیازهای مخاطبان‌ خود شناختی پیدا کنید تا بتوانید آنها را به قلاب بیندازید. در پایان به خاطر داشته باشید که اگر اهمیتی به این موارد ندهید، تنها آب در هاون کوبیده‌اید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

اعتبار شما محتوای پیام شماست

خلق پیامک موفق

شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی

8 نکته برای نوشتن متن عالی پیامک (sms)

طراحی متن پیامک تبلیغاتی

میزان تاثیرگذاری پیام کوتاه از دیگر روش های تبلیغاتی

روش های نوین تبلیغات

جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی





:: برچسب‌ها: تصورات غلط بازاریابی محتوایی,بازاریابی محتوایی,Google Analytics,LinkedIn,شبکه‌ اجتماعی,Huffington Post,Business2Community,رسانه‌ اجتماعی,اشتراک‌گذاری محتوا,تبلیغات محتوا,محتوای پیام,اعتبار محتوای پیام,بازاریابی پیامکی,متن پیامک تبلیغاتی,طراحی متن پیامک,تاثیرگذاری پیامک,روش های نوین تبلیغات,جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: